Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Homopata. Homopata.
Nacho pelti Nacho pelti
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Bon apetit Bon apetit
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Lihavauva Lihavauva
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Tein ihan itte Tein ihan itte
Makamös Makamös
Palasta Palasta
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
mässyt mässyt
Rasvapalo Rasvapalo
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Hot dogs Hot dogs
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
 702 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.59 MB, 1 tiedosto
29.01.2025 00:09:52
[ + 2 | ]

Lasten kossua ja litukka kolaa

[77527] [1000010227.jpg] [3.59 MB] [3060x4080] [] []
1000010227.jpg

litukka

 · 

kossu

(13)  · 

valupertti

(87)
29.01.2025 01:41:13
#676982 [+-] Piilota Suosittele

>>676978 Hyvä jos sinulla on. Minä vihellän matkalla hautaan.

Mutta en minä voi valittaa. Harva alkoholisti on rämpiny 2 laman läpi, unohtamatta sitä yhtä pandemiaa, ja ryssän sotaa. Joten aika hyvin tämä meni, ennenkuin rikoin jalkani ja tuloni romahti. Kyllä moni on loikannu leukakiikuun vähemmästäki.

29.01.2025 02:18:34
#676987 [+-] Piilota Suosittele

>>676972 Jos se nyt oli sitä mitä mielessäni kuvittelen, niin
tuo on kuitenkin viellä ns. aitoa sokerilla makeutettua vs xtra cola,
joka makeutettu kaikella muulla, kuin sokerilla.

Halvoista sanoisin, että tuo freeway on huomattavasti parempaa.

29.01.2025 02:54:21
#676999 [+-] Piilota Suosittele

>>676982
Laman kuten 2008 ja Korona ~2020-2022? Niitä ei voi kutsua lamoiksi, ei talous voi, tai sen pidä aina kasvaa. 2008 oli hyvin lievä lama jos vertaa 90-luvun taitteeseen.

En ole pelkästään metsuri, siksi on töitä, ja on metsässäkin töitä AINA >=(

31.01.2025 11:02:21
#677532 [+-] Piilota Suosittele

Teinikossu. Kerran vahngossa ostin. Nykyään ei mihinkään voi luottaa. Alkossakin pitää lukea tuoteseloste tarkkaan ja ajatuksen kanssa ettei vahingossa osta vettä.

[ 18 viestiä | ]