Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 128 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Päivän safkat Päivän safkat
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Korttiresepti Korttiresepti
Taco-tiistai Taco-tiistai
Kuun loppu Kuun loppu
Setit Setit
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Oujea Oujea
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Lihalaiva Lihalaiva
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
damn that's a bread damn that's a bread
mässyt mässyt
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Liekkilohta Liekkilohta
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto
02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]