Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 128 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Läskeilyä Läskeilyä
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Korttiresepti Korttiresepti
Burgeri Burgeri
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Ruokea taas Ruokea taas
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Palasta Palasta
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Nakkiperunat Nakkiperunat
Känni spaghetti Känni spaghetti
Spydäriä Spydäriä
Nam nam! Nam nam!
Lihamakkara Lihamakkara
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Läskeilyä Läskeilyä
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Iltapala Iltapala
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto
02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]