>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Paahdettua kanaa uunista osa 2
Päivän safkat
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
juuh elikkäs...
Kebab ransuilla
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Korttiresepti
Taco-tiistai
Kuun loppu
Setit
Lehtipiheevii
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.