Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Iltapala Iltapala
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
pojan täyttö pojan täyttö
Iltasafkat Iltasafkat
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Kebua taas Kebua taas
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Nakkiperunat Nakkiperunat
Spydäriä Spydäriä
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
mässyt mässyt
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Lasagne Lasagne
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
 345 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
01.05.2026 11:04:16
[ + 1 | ]

Spydäriä

[87761] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [593x1058] [] []
tiedosto.jpg

pyttipannu

(7)  · 

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)
01.05.2026 11:05:46
#751526 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria siinä sulle se mun vappuspydäri. Ihan on x-tran 2kg säkistä pyttistä jota on tuunattu nakeilla ja lihapullilla. Sekä kolme kananmunaa paistettuna, koska pyttikseen kuuluu muna

01.05.2026 14:50:57
#751552 [+-] Piilota Suosittele

>>751551
Oollannin on järkky kallista. Mä saan 2kg x-traa samalla hinnalla mitä 400g oollannin. On se ihan ok ja ihan jees mutten hinnan takia raaski. Mielummin tuunaa sitte

02.05.2026 15:05:59
#751659 [+1] Piilota Suosittele

>>751656
Luurissa on vähän liiankin tehokas salama, jos mä otan kuvan spaghetista niin ihan kuin puolet tomaattikastikkeesta katoaa valosuuden myötä. Mun pitää vähä opetella noita asetuksia, mutta idea oli se että eka pyttis uuniin ja samalla 225C tauluun. Sit ku pyttis on melkee saavuttanu sen 225C niin lihapallid ja nakit pellille. Sit se 225C täyteen ja hetken päästä laita nollille ja anna olla jälkilämmöllä hetki. Ihan rapsakkaa tuo oli syödes. Toki kananmuna oli omalla pannulla

02.05.2026 16:52:29
#751675 [+1] Piilota Suosittele

>>751659 Itellä paha tapa, että kun paistaa jotain pannuun/uuniin kuuluvaa, niin siinä pitää olla sellanen sävy, että se nauttii parempia sosiaalietuja, kuin kokki ite :D

[ 7 viestiä | ]