Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

autovirityksiä autovirityksiä
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
romania videos 2 romania videos 2
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
Skodan viritystä Skodan viritystä
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Boset Boset
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
mummolla kiire mummolla kiire
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
trabant trabant
ussr classic ussr classic
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Hieno auto Hieno auto
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
sähköauto sähköauto
hot wheels hot wheels
auton pesu auton pesu
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa, 06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]