Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

TWINGO ASMR TWINGO ASMR
ranskalaiset ranskalaiset
sutii sutii
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
oikotie oikotie
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Hehe Hehe
like a glove like a glove
bensa varas bensa varas
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Ketjut petti Ketjut petti
Mersumies Mersumies
Munavolkkari Munavolkkari
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
Oispa kesä Oispa kesä
pientä vuotoa pientä vuotoa
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Short shifter Short shifter
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa, 06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]