Muistan et monkkarikin jakso sutia asfaltilla jos siinä oli märkiä lehtiä. Mulla oli ehkä ryypätyin monkey ikinä. Joskus katsoin et mikäs korkki toi on ja avasin sen ajon jälkeen moottoriöljyn reijästä tuprutti vain savua:D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Öljyn lisääminen
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n