Tuomiot briteissä Tuomiot briteissä
Unelmani on päästä helvettiin Unelmani on päästä helvettiin
MurruM MurruM
Rangaistus Rangaistus
Söpö kundi Söpö kundi
Likasanko :D Likasanko :D
Heavy Metal Heavy Metal
Ammattimaalari Ammattimaalari
Nestemäinen kisuli Nestemäinen kisuli
Keimolan koekeittiössä etikkamunat Keimolan koekeittiössä etikkamunat
wokkikanahässäkkä wokkikanahässäkkä
Brittipoliisien tyylinäyte Brittipoliisien tyylinäyte
Painoraja ylittyi Painoraja ylittyi
Ric flashing cock Ric flashing cock
jumalauta jumalauta
Nyt riitti murakat Nyt riitti murakat
Täti pähkinä Täti pähkinä
Börhali Börhali
Kohtapa herkutellaan Kohtapa herkutellaan
Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi
Sateensuojassa Sateensuojassa
Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa
Hapsi - metsien karhu Hapsi - metsien karhu
arvostelu ja suosi suomalaista agenda arvostelu ja suosi suomalaista agenda
 825 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 11:57:20
[ + 1 | ]

Melkein kuoli saatana

[34999] [tiedosto.mp4] [0.97 MB] [460x258] [] []

pyöräilijä

(33)
03.10.2019 04:12:11
#254219 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu miten muuten vihaan pyöräilijöitä, jotka tulevat ajamaan autotien sivuun. Koko ajan pitää varoa, etteivät ne horjahda auton alle.

Toivottavasti kukaan luolastolainen ei tunnusta harjoittavansa tätä idiotismia...

18.03.2021 14:02:57
#448681 [+-] Piilota Suosittele

>>254219

Sama fiilis on ollut niillä, jotka tahalleen ovat tappaneet tien sivussa pyöräilevän.
Helposti lähtee henki, kun tarpeeksi on oikea asenne toisella.

18.03.2021 14:16:04
#448686 [+-] Piilota Suosittele

>>448684

Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.

Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.

[ 5 viestiä | ]