Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Koiraa tervehtimään
Melkein kuoli saatana
alamäkeen
spandexraivo
Hyvää kesää pyöräilijöille
Oletettu
este
Emohirvi näytti spandexille
Liian kiire kaljakauppaan
Chad niilo
Spandex
Vihreä pyöräjäbä taas!
ja kaikilla oli niin mukavaa
metsien kusipää
Pyörähippi ei ymmärrä
Spandex
tarkkaa peliä
pyöräilijäsammakko
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Meme IRL
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa