Rauma Rauma
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin? Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin?
Vaviskaa! Vaviskaa!
5 valoa 5 valoa
ulkoilua :3 ulkoilua :3
herrggujen herggu herrggujen herggu
NalleLoppaDorka.laatu NalleLoppaDorka.laatu
Keikuranta Keikuranta
Japani Japani
Meininkiä Meininkiä
Mustat eivät ole ongelma Mustat eivät ole ongelma
Ihana nainen Ihana nainen
Marin laittaa taas parastaan Marin laittaa taas parastaan
vasemmistoliitto vasemmistoliitto
vihreä ehdokas vihreä ehdokas
Best Crossover Episode Ever Best Crossover Episode Ever
Ja taas kävi näin Ja taas kävi näin
et tule tänne >:3 et tule tänne >:3
Biden Biden
Taas nähdään miten valkoinen mies varastaa mustilta Taas nähdään miten valkoinen mies varastaa mustilta
Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen? Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen?
pihvi pihvi
 959 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto, 21.08.2020 07:23:28
[ + 11 - | ]

Elikkäs huomenta

[46740] [tiedosto.jpg] [2.56 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

munakas

(11)  · 

muna

(135)  · 

ruoka

(404)  · 

aamiainen

(8)
22.08.2020 01:49:21
#377526 [+-] Piilota Suosittele

Munakkaan sisällä lisää safkaa. Miksei? Mut sehän hajoo käsiin jos sen syö ku rullakebabin tai enemminki tacon?

22.08.2020 19:15:45
#377774 [+-] Piilota Suosittele

>>376969
Herkkusientä pitää olla kun niitä kesällä vielä ihan irtotavarana saa ja hyvän kokosena. Kevät sipuli on kanssa kausitavaraa mitä pitää olla. Korianteria ei nyt tällä kertaa ollu kun rusakot ne saatana ehtisyömään jokin aika sitten.

22.08.2020 19:20:04
#377776 [+-] Piilota Suosittele

>>377526
Kun homma alkaa oleen sen verran kiinteä ettei saa enään kaavittua reunoilta keskelle ja valutettua muodostuneeseen reikään päältä munaa niin lyödään päälle juustoa ja setit sen päälle. Muna on vielä jonkin verran pehmeää ja sulava juusto tarraa särpimiin niin, että paketti pysyy kasassa.

[ 12 viestiä | ]