Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
Moomin History X Moomin History X
Treffiseuraa Treffiseuraa
Ei vittu ei saatana Ei vittu ei saatana
miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa
Eri ikäluokat Eri ikäluokat
onko tarpeeksi vahvaa onko tarpeeksi vahvaa
coronatesti perseestä coronatesti perseestä
Ne erot.. Ne erot..
Kommandokurkku voi yllättää Kommandokurkku voi yllättää
Golden age of video Golden age of video
tee tämä kala minulle :3 tee tämä kala minulle :3
naurua (pahaenteisesti) naurua (pahaenteisesti)
Naapureille naapureita Naapureille naapureita
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
tallahaseen jääpsykoosit on parhaita tallahaseen jääpsykoosit on parhaita
haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street
luontoäiti luontoäiti
Kiinnostaisiko valtion hommat? Kiinnostaisiko valtion hommat?
Ihana nainen Ihana nainen
kaiken takana on .. kaiken takana on ..
nukutaan vaan täällä :3 nukutaan vaan täällä :3
tötö tötö
pläts :3 pläts :3
 718 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2021 23:43:58
[ + 2 - | ]

Maria Nordin - guru

[52602] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [515x600] [] []
tiedosto.jpg

maria nordin

(6)  · 

skitsofrenia

(8)  · 

hulluus

(26)
24.03.2021 23:58:07
#450500 [+-] Piilota Suosittele

Tämän saman kahelin mielestä korvatulehdukset johtuu asioista joita ei halua kuulla ja kasvomaski täytyy ennen käyttöä kyllästää hyvillä bakteereilla hieromalla sitä maata vasten.
On siinä Nordinin Reinolla kestämistä.

25.03.2021 00:26:04
#450512 [+-] Piilota Suosittele

>>450500
Tää on todiste siitä, että mielenterveyspalveluista supistaminen oli vikatikki. Ja tuota siitä eilisestä, niin en tarkottanu sitä niin pahalla ku annoin ymmärtää. Mää oon siinä mielessä tyhymä, että annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa. Pusimuiskis nyt kuitennii.

25.03.2021 00:26:42
#450513 [+-] Piilota Suosittele

Mistähän mun toinen silmäni on oppinut näkevänsä melkein kaiken pienintä piirtoa myöten, mutta toinen näkee sellaista suhinaa että melkein pitäisi mennä optikolle? Käsittääkseni ne ovat yhteydessä samaan päämajaan.

[ 7 viestiä | ]