Borat Borat
säikähti säikähti
Send help Send help
hei sinä siellä hei sinä siellä
Evoluutio Evoluutio
Toholampi ja sen käsi Toholampi ja sen käsi
Luolasto Luolasto
uimahyppy uimahyppy
Berjantai Berjantai
gänstä cäpping gänstä cäpping
Tissit Tissit
Sarjakuva Sarjakuva
Prinsessa kasvatuksen tulos Prinsessa kasvatuksen tulos
sakes pierre sakes pierre
mutkalla mutkalla
loistavaa tarroitustyötä loistavaa tarroitustyötä
kurre kuistilla kurre kuistilla
Rotta pakenee Rotta pakenee
Luolastolainen tilaa pitsan Luolastolainen tilaa pitsan
honkkeli honkkeli
Homoja kaikki Homoja kaikki
kohta tulee lumet kohta tulee lumet
Aika rientää Aika rientää
Kamalaa paskaa Kamalaa paskaa
 678 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 19.08.2021 22:05:47
[ + 2 | ]

Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen

[55916] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [2048x1301] [] []
tiedosto.jpg

19.08.2021 22:38:55
#491605 [+-] Piilota Suosittele

Ja tehohoidossa vielä suurempi osa. Juuri sanottiin uutisissa, että lähes kaikki tehohoidossa olleet rokottamattomia.

Ja että sairaalahoitoon joutuneiden rokotettujen tapauksissa (mukaan lukien vain 1 rokotuksen henkilöt) on havaittu, että heillä on ollut jokin sellainen lääkitys, joka on vähentänyt rokotteen tehoa merkittävästi.

22.08.2021 21:36:55
#493239 [+-] Piilota Suosittele

>>491725
Lapsia on ihan kiva tehdä. Joskus niistä on iloakin.

>>491943
huutista ku delta tarttuu rokottamattomiin heikommin.

Apässille tarttuu se varmaan, mutta hän ei kuole, kovis kun on, häneltä pitää vaan amputoida raajat.

23.08.2021 18:36:02
#493776 [+-] Piilota Suosittele

>>493755

Meillä kuoli talosta talonmies (joka oli nainen). Kuoli syöpään. Jäin muistelemaan, koska oli hyvä työntekijä ja asiakaspalvelutaitoinen.

Syöpä näkyy minulle enempi, koska syöpään on ja maksakirroosiin on kuollut enempi porukkaa alueelta.

23.08.2021 20:34:09
#493843 [+-] Piilota Suosittele

>>493776
Se on kivaa seurata kun ihminen kenestä välität kuolee hitaasti vierelläsi etkä voi asialle mitään.

Miten saat aina vereni kiehumaan, vai onko se vaan maanantai?

23.08.2021 20:37:53
#493847 [+-] Piilota Suosittele

>>493843

Johtuu elämästä, elämän näkemyksistä, kokemuksista ja omasta moraalin tulkinnasta. Moraali on toiselle eri kuin itselle. Kokemukset eivät ole yhteneväisiä kaikilta osin. Työkokemukset, elämän eri tilanteiden kokemukset.

Kaikki nämä vaikuttavat kaikkiin päätöksiini.

[ 13 viestiä | ]