Ihan täyttä paskaa Ihan täyttä paskaa
runkkari runkkari
Hutisaloa sormetuttaa Hutisaloa sormetuttaa
Question everything Question everything
seinät eivät pysy paikallaan seinät eivät pysy paikallaan
Huutista Huutista
Pisaragondolat Pisaragondolat
Rat Rat
paperi paperi
Mup da doo didda Mup da doo didda
motel ego motel ego
60 vuotta 60 vuotta
kuka löi jouluna? kuka löi jouluna?
Piri toimii Piri toimii
irridiated irridiated
Hampurilainen Hampurilainen
Degeneraatio Degeneraatio
Elokapina Elokapina
Minä seuraan :3 Minä seuraan :3
Yläkerran jätkät Yläkerran jätkät
eksynyt mielenosoittaja eksynyt mielenosoittaja
Tre hohotustande pictaschoonen Tre hohotustande pictaschoonen
pakasti huoransa pakasti huoransa
Pakkohan tää on jakkaa Pakkohan tää on jakkaa
 735 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 18:26:40
[ + 5 - | ]

Antivaxxerit servattu

[57610] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

rokote

(70)  · 

koronapassi

(8)
21.10.2021 21:22:50
#509593 [+-] Piilota Suosittele

>>509421
Ja aselupa, metsästyskortti, passi, kelakortti, tulityökortti, saniteettipassi, säteilyvastaavaan todistus ja vitun TIETOKONEEN AJOKORTTI. Hyvä niin, mutta noiden omistaminen ei takaa, että niiden haltia osaa toimia niiden edellyttämällä tavalla. Terveystiedoilla kuitenkin pitäisi olla vielä joku lainsuoja silti vielä.

22.10.2021 09:14:16
#509624 [+1] Piilota Suosittele

>>509409
>>509421
Joo, antivaxxerit saa sössööttää keskenään. Baariin ja ravintolaan pääseminen ei ole ihmisoikeus. Samanlaista valintaa, kun liian kännissä olevan päästäminen baariin jolla estetään ettei se vahingoita itseään ja muita.
>>509593

Sen takia niitä ei esimerkiksi baariympäristössä esitellä muille kun pokelle/ muulle työntekijöille joka niitä kysyy.

22.10.2021 09:59:52
#509628 [+1] Piilota Suosittele

>>509624

Baariin kun en ole menossa niin mitä menetän? Onko se vaikea ymmärtää? Sinne en mene minne ei rahani kelpaa. Siksi tilaan ulkomailta tuotteitakin. Halvemmalla pääsen ja nopeammin. Juomat tulee kauniisti koti-ovelle. Omat baari-illat kaverien kesken kotona videotykin kanssa on parempaa.

22.10.2021 10:25:58
#509637 [+-] Piilota Suosittele

>>509634

En ole ottanutkaan. Teen juuri uutta tilausta saksasta. Pääsen halvemmalla, eikä tarvitse tukea työttömiä vemputtajia suomesta ostamisella.

25.10.2021 21:27:32
#510718 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa että passi on olemassa jo. Vielä kun sitä ryhdytään vaatimaan työpaikoilla sekä julkisissa tiloissa, varsinkin terveyspalveluissa, niin sitten alkaa olla hyvä. Baareissa siitä voidaan kyllä luopua.

[ 9 viestiä | ]