Juna vai rage? Juna vai rage?
Söpöillä siivous sujuu :3 Söpöillä siivous sujuu :3
Hyvää itsepäisyyspäivää 2017 Hyvää itsepäisyyspäivää 2017
Rauhotu nyt saatana! Rauhotu nyt saatana!
Kommandant Katze Kommandant Katze
:3 :3
Suomi 100 Suomi 100
Bad dog! Bad dog!
Challenge accepted Challenge accepted
Gayridian-salin haasteet Gayridian-salin haasteet
noeeeeeeee noeeeeeeee
Väritesti Väritesti
pasi pasi
gohdi daivasda ja sen yli :-DDD gohdi daivasda ja sen yli :-DDD
Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
Tuo tarkoittaa että olet homo Tuo tarkoittaa että olet homo
Tulevan romanssin käryä ilmassa Tulevan romanssin käryä ilmassa
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
loikka loikka
Ihana lahja :) Ihana lahja :)
Vähättelytaktiikan kannattaja Vähättelytaktiikan kannattaja
11 11
T H I C C & C R E A M Y T H I C C & C R E A M Y
Oho Oho
 704 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 09:32:46
[ + 2 | ]

Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot

[57829] [20211026_093203.jpg.png] [0.07 MB] [659x316] [] []
20211026_093203.jpg.png

kokoomus

(99)  · 

nuoret

(7)
26.10.2021 10:39:33
#510798 [+4] Piilota Suosittele

miten vitun tyhmiä täälläkin on porukat? Ainoa puolue, joka on maamme hyvinvoinnin takana ja täällä urpot kitisee siitä? Marinin hallitusko tätä maata pelastaa lähettämällä verovarat huijarivaltioille? Vittu te olette tyhmiä lampaita ja siitä joutuu tulevat sukupolvet maksamaan aasit!

26.10.2021 10:49:34
#510806 [+4] Piilota Suosittele

>>510798

Edessä on rankka säästökuuri suomella. Nyt jo luottoluokittaja varoitti suomea siitä, että lainamäärät ovat edelleen korkeat ja jatkuvat. Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Sitten voidaankin miettiä miten kauniisti jaetaan eioota ja kenelle. Tulee itku siinä vaiheessa kun lainaa ei enää saakaan eikä tiedä mitä tehdä.

26.10.2021 15:47:11
#510875 [+2] Piilota Suosittele

>>510806
Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Jotenki salaa ja perverssillä tavalla toivon tätä tilannetta, jotta porukka herää. Toisaalta tiedän sen johtavan omalla kohdalla totaaliseen rahattomuuteen ja huono-osaisuuteen. No pitää kaivaa tehdas esiin ja alkaa myymään pimeetä viina niinku ysärillä...

26.10.2021 22:45:08
#510982 [+1] Piilota Suosittele

>>510805
Oikeistopopulistisen logiikan mukaan Vallin hyväksyy kantaväestön tekemät raiskaukset ja muut henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset, koska ei puhu niistä tai tuo niitä muuten esille.

26.10.2021 22:48:46
#510983 [+-] Piilota Suosittele

>>510789
No Veikko rupes urpoileen. Hyvä poliitikko keskittyy kaikkiin rikoksiin ja ainakin yrittää keksiä ratkaisuja, joilla niitä saataisiin vähennettyä. Huono poliitikko näkee vain tietyn ihmisryhmän rikokset ja ratkaisutkin ovat valitettavan usein harhaisia ja paskoja. Vallin on huono poliitikko.

27.10.2021 09:07:31
#511043 [+1] Piilota Suosittele

>>511017
Se johtuu siitä, että näet mitään hyvää muissa puolueissa, joten et myöskään näe sitä työtä jota he tekevät. Näin käy kun rajaa somefeedinsä hyvin kapeaksi. Se vääristää ja kaventaa maailmankuvaa.

[ 15 viestiä | ]