vai näin vai näin
Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli
Reportaasia Florence-myrskystä Reportaasia Florence-myrskystä
"Jossain vaiheessa" "Jossain vaiheessa"
Nyt sattu spandexia osa 2 Nyt sattu spandexia osa 2
Lojo Lojo
N. 2012-2013 tehty strippi N. 2012-2013 tehty strippi
Yön Ritari Yön Ritari
Tasapainokissa Tasapainokissa
Venäjän Itämerenlaivasto Venäjän Itämerenlaivasto
Aamupala vuoteeseen. Aamupala vuoteeseen.
Lays :3 Lays :3
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta
sinne meni sinne meni
Jeesus ja Buddha saunassa Jeesus ja Buddha saunassa
Verilöyly Verilöyly
Ajat eivät muutu kissojen ympärillä Ajat eivät muutu kissojen ympärillä
Magaronimess Magaronimess
Vanha irkkugondola Vanha irkkugondola
Pärssisen muistolle 3 Pärssisen muistolle 3
Naimisiin Naimisiin
Ulina Ulina
Urin kuninkaallinen peli Urin kuninkaallinen peli
Gondola - A Ylilauta Tale: SNES edition Gondola - A Ylilauta Tale: SNES edition
 912 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 04.11.2021 01:17:29
[ + 11 | ]

ihansyönti

[58086] [lihansyonti.png] [0.48 MB] [526x526] [] []
lihansyonti.png

lihansyönti

(11)  · 

saastuttaminen

(5)  · 

ilmasto

(42)
04.11.2021 03:44:19
#512847 [+1] Piilota Suosittele

Hankintalaki antaa tilaa erilaisille painotuksille. Sitä vaan on käytetty osaavien ostajien kanssa siihen, että tilataan kavereilta, mutta voidaan painottaa toisinkin, kuten just lähintä jos niin tahdotaan

04.11.2021 05:40:23
#512867 [+2] Piilota Suosittele

Banaaneja, kahvia ja teetä. Ihan vitu lähellä valmistettuja tai.. öö mikä se sana ny olikaan... kasvatettua? Joo! Näin kerran yliopistollisessa puutarhassa banaanipensaan niin sieltä ne tulee ihan tosta parin kilsan päästä niin kyllä se jos mikä on lähiruokaa. Ja teetä, kahvia sekä soijaa saa tosta kulman takana olevasta Siwasta. Mistään ei saa lähempää, eli kyllä tää ny o sillä mallilla notta maalima pelastuu ja sillee :3

04.11.2021 10:21:44 | 10:22:27
#512878 [+-] Piilota Suosittele

Tämä ei vaikuta minuun pätkääkään. Tilasin taas uuden nipun NodeMcu-kortteja. Maksaa suomessa paikasta ja mallista riippuen 12 - 40 euroa kappaleelta. Saan saksasta 5 - 12 euroa kappaleelta. Suosin sitä välittämättä valtion tai kaupungin tahdosta.
Antaa mennä kun talkoot näin sanovat.

[ 3 viestiä | ]