luolaston käyttäjien kitarat luolaston käyttäjien kitarat
Trumpin kesäleiri Trumpin kesäleiri
Da waen tarina Da waen tarina
Iloinen kaaos orbi Iloinen kaaos orbi
Asko Asko
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Elämäntavoitteet Elämäntavoitteet
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Lööppikamaa Lööppikamaa
luolaston käyttäjien pakastin altaat. luolaston käyttäjien pakastin altaat.
Lasten suusta... Lasten suusta...
Gondola Kalevan mailla Gondola Kalevan mailla
Whomp! - Meta Whomp! - Meta
"Viisauksia" "Viisauksia"
musta juhannus musta juhannus
Anime-ukko näyttää keskaria Anime-ukko näyttää keskaria
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
Yrjänä Yrjänä
-1000 -1000
Valintoja Valintoja
Kun sataa niin polttacaa cocoa Kun sataa niin polttacaa cocoa
lol apua lol apua
tykkäättekö paskaleikeistä tykkäättekö paskaleikeistä
luolaston käyttäjien unilääkkeet. luolaston käyttäjien unilääkkeet.
 912 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 04.11.2021 01:17:29
[ + 11 | ]

ihansyönti

[58086] [lihansyonti.png] [0.48 MB] [526x526] [] []
lihansyonti.png

lihansyönti

(11)  · 

saastuttaminen

(5)  · 

ilmasto

(42)
04.11.2021 03:44:19
#512847 [+1] Piilota Suosittele

Hankintalaki antaa tilaa erilaisille painotuksille. Sitä vaan on käytetty osaavien ostajien kanssa siihen, että tilataan kavereilta, mutta voidaan painottaa toisinkin, kuten just lähintä jos niin tahdotaan

04.11.2021 05:40:23
#512867 [+2] Piilota Suosittele

Banaaneja, kahvia ja teetä. Ihan vitu lähellä valmistettuja tai.. öö mikä se sana ny olikaan... kasvatettua? Joo! Näin kerran yliopistollisessa puutarhassa banaanipensaan niin sieltä ne tulee ihan tosta parin kilsan päästä niin kyllä se jos mikä on lähiruokaa. Ja teetä, kahvia sekä soijaa saa tosta kulman takana olevasta Siwasta. Mistään ei saa lähempää, eli kyllä tää ny o sillä mallilla notta maalima pelastuu ja sillee :3

04.11.2021 10:21:44 | 10:22:27
#512878 [+-] Piilota Suosittele

Tämä ei vaikuta minuun pätkääkään. Tilasin taas uuden nipun NodeMcu-kortteja. Maksaa suomessa paikasta ja mallista riippuen 12 - 40 euroa kappaleelta. Saan saksasta 5 - 12 euroa kappaleelta. Suosin sitä välittämättä valtion tai kaupungin tahdosta.
Antaa mennä kun talkoot näin sanovat.

[ 3 viestiä | ]