ebin servetti :D ebin servetti :D
Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Naurupula Naurupula
Paavikännit Paavikännit
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
Intohimoinen animeharrastaja Intohimoinen animeharrastaja
assburgerin lauantai assburgerin lauantai
Happy day! Happy day!
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
Terveiset lumilinnasta! Terveiset lumilinnasta!
Jeesus Rakastaa Jeesus Rakastaa
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
Guantanamossa Guantanamossa
Kymmeneltä baariin? Kymmeneltä baariin?
only in russia only in russia
Cosplaypeppuja Cosplaypeppuja
kesämiehen tyylivinkit kesämiehen tyylivinkit
Syö pitsasi Syö pitsasi
Ystävänpäivän pokévinkit Ystävänpäivän pokévinkit
Kirjastotäti Kirjastotäti
Maanantai Maanantai
Paskapuhetta mutta paskon Paskapuhetta mutta paskon
Spurdo Puh Spurdo Puh
En tiedä, joskus vain pärisee En tiedä, joskus vain pärisee
 870 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 08.11.2021 15:16:36
[ + 6 - | ]

Tämän takia demari kuoli nälkään.

[58250] [20211108_141546.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
20211108_141546.jpg

demari

(109)  · 

ruoka

(403)
08.11.2021 21:10:11
#514309 [+4] Piilota Suosittele

Kun voisi tehdä vaihtokaupan 1980-luvun kanssa. Antaisi sille takaisin nämä sinappi-ananassalaatit ja roiskeläppäpitsat yhdessä mikroaaltouunikokkailujen kanssa, ja saisi vaihdossa sieltä sen neekerittömän suomen.

[ 4 viestiä | ]