Karatella auto ilmaan Karatella auto ilmaan
Enpäs menekkään Enpäs menekkään
Koirat pidettävä riivattuina Koirat pidettävä riivattuina
Surkuisa näky roskiksella ;___; Surkuisa näky roskiksella ;___;
Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta
Hillaryn tiukka katse Hillaryn tiukka katse
omenapuu-2 3/8 omenapuu-2 3/8
Lapsuus. Lapsuus.
Tuksulle kyytiä Tuksulle kyytiä
Omituinen lettu Omituinen lettu
Oi mait! Wot you lookint at?! Oi mait! Wot you lookint at?!
Tämän takia. Tämän takia.
chief pontiac chief pontiac
Lintukoto Lintukoto
mmm. mmm.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
huumori huiskaus huumori huiskaus
"Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.& "Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.&
Squad liderit kahvitauolla Squad liderit kahvitauolla
Jackass Jackass
Hyi vittu Hyi vittu
Elämäni exät Elämäni exät
"Vitun mulkku, päästä irti!" "Vitun mulkku, päästä irti!"
Nukutaan :3 Nukutaan :3
 891 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]