börh börh
Hauskuus alkaa tästä. Hauskuus alkaa tästä.
Kissakimppu Kissakimppu
automaatio amk automaatio amk
Vauva Vauva
Covid-19 Covid-19
tummaihoinen tummaihoinen
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
pesäpalloa pesäpalloa
Oha pojat poikia Oha pojat poikia
Foliot hattuun! Foliot hattuun!
Reissubörh Reissubörh
the Grinch the Grinch
Rasismi suvakki Rasismi suvakki
anime anime
musiikkivideo musiikkivideo
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
Pihvi Pihvi
Darkwood fanart. Darkwood fanart.
anime anime
Sigurd Wettenhovi-Aspan sanajohdoksia Sigurd Wettenhovi-Aspan sanajohdoksia
How to destroy fat acceptance How to destroy fat acceptance
terve vaan pervot terve vaan pervot
pieni tarina :3 pieni tarina :3
 848 näyttökertaa, 20 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 01:29:14
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 08.06.2024.

Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)

[70994] [1000024477.jpg] [3.54 MB] [3000x4000] [] []
1000024477.jpg

leipäjono

(11)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kela

(105)  · 

sossu

(17)  · 

vero

(31)  · 

riku

(22)  · 

herkku

(69)
08.06.2024 02:20:05
#625471 [+-] Piilota Suosittele

Plevnan kolpakko on nyt piilossa ja väärinpäin. En perkule anna plussaa tällä kertaa.

Tavaraa taitaa olla enemmän kuin edellisillä kerroilla.

08.06.2024 02:33:35
#625474 [+-] Piilota Suosittele

Ei tollasia määriä mene kyllä kuin kehonrakentajilla, mistä sä näitä kaivat aina? Pakattu syötäväksi kyllä, mutta suurin osa ei myytäväksi.

Jonkun tehtaan kompostista ja jos kerrot niin se pomo saa potkut kuten on käynyt.

08.06.2024 03:12:20
#625488 [+-] Piilota Suosittele

Mihin helvettiin sä ahdat nämä kaikki sapuskat? Joka viikko tulee kuukauden edestä sen verran ruokaa että sillä ruokkisi vuodeksi @hapsi_ n tai puoli afrikkaa (mieluummin hapsi, koska hän on vain varttineekeri)

08.06.2024 17:59:25
#625577 [+1] Piilota Suosittele

>>625469
Eipä tuu yllätyksenä että riku-rapu ei ymmärrä että on tyhmää heittää pois täysin syömäkelposta ruokaa :D
"Mielummin roskiin kuin köyhille"

12.06.2024 02:51:25
#626504 [+-] Piilota Suosittele

>>626150
Mistä lie roskista sitten kerätty. Siitä saa ison sakon Suomessa jos myy ruoaksi kelpaamatonta tai sellaiseksi vain määriteltyä kuten hyönteisiä.

Se yks yritys myy heinäsirkkoja "lemmikiks" valmistusohjeiden ja syömäpuikkojen kanssa :D Sama kuin ilokaasusifonit aikanaan.

12.06.2024 22:37:29
#626689 [+-] Piilota Suosittele

>>626569
Luulis tulevan. Niitä on halvempi ja tehokkaampi tuottaa kuin mitä tahansa muuta lihaa, mausta en kyllä tiedä, ja ovat hyvä proteiininlähde.

[ 20 viestiä | ]