Sannavideo Sannavideo
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 4 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 4
Sota Sota
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
loikka loikka
Kartta perkele! Kartta perkele!
Ryppy ja lääkärintarkastus Ryppy ja lääkärintarkastus
Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja. Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja.
Kommenttiosio Kommenttiosio
Hitler itkee Hitler itkee
Inkatiira Inkatiira
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
Yle propagandaa taas 14. Yle propagandaa taas 14.
Amerikan hallituksen juutalaiset ministerit Amerikan hallituksen juutalaiset ministerit
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
Vihdoinkin joku ymmärtää! Vihdoinkin joku ymmärtää!
Hyvää yötä :3 Hyvää yötä :3
Hyvää joulua Hyvää joulua
Kun blockkaa kaikki persut. Kun blockkaa kaikki persut.
Vallankumous alkaa pian toverit Vallankumous alkaa pian toverit
miehen tuho miehen tuho
Arja Laine Arja Laine
vittu vittu
paint joulukalenteri 2021 luukku 6. paint joulukalenteri 2021 luukku 6.
 848 näyttökertaa, 20 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 01:29:14
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 08.06.2024.

Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)

[70994] [1000024477.jpg] [3.54 MB] [3000x4000] [] []
1000024477.jpg

leipäjono

(11)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kela

(105)  · 

sossu

(17)  · 

vero

(31)  · 

riku

(22)  · 

herkku

(69)
08.06.2024 02:20:05
#625471 [+-] Piilota Suosittele

Plevnan kolpakko on nyt piilossa ja väärinpäin. En perkule anna plussaa tällä kertaa.

Tavaraa taitaa olla enemmän kuin edellisillä kerroilla.

08.06.2024 02:33:35
#625474 [+-] Piilota Suosittele

Ei tollasia määriä mene kyllä kuin kehonrakentajilla, mistä sä näitä kaivat aina? Pakattu syötäväksi kyllä, mutta suurin osa ei myytäväksi.

Jonkun tehtaan kompostista ja jos kerrot niin se pomo saa potkut kuten on käynyt.

08.06.2024 03:12:20
#625488 [+-] Piilota Suosittele

Mihin helvettiin sä ahdat nämä kaikki sapuskat? Joka viikko tulee kuukauden edestä sen verran ruokaa että sillä ruokkisi vuodeksi @hapsi_ n tai puoli afrikkaa (mieluummin hapsi, koska hän on vain varttineekeri)

08.06.2024 17:59:25
#625577 [+1] Piilota Suosittele

>>625469
Eipä tuu yllätyksenä että riku-rapu ei ymmärrä että on tyhmää heittää pois täysin syömäkelposta ruokaa :D
"Mielummin roskiin kuin köyhille"

12.06.2024 02:51:25
#626504 [+-] Piilota Suosittele

>>626150
Mistä lie roskista sitten kerätty. Siitä saa ison sakon Suomessa jos myy ruoaksi kelpaamatonta tai sellaiseksi vain määriteltyä kuten hyönteisiä.

Se yks yritys myy heinäsirkkoja "lemmikiks" valmistusohjeiden ja syömäpuikkojen kanssa :D Sama kuin ilokaasusifonit aikanaan.

12.06.2024 22:37:29
#626689 [+-] Piilota Suosittele

>>626569
Luulis tulevan. Niitä on halvempi ja tehokkaampi tuottaa kuin mitä tahansa muuta lihaa, mausta en kyllä tiedä, ja ovat hyvä proteiininlähde.

[ 20 viestiä | ]