Luvatonta kuhnuriromanssia Luvatonta kuhnuriromanssia
Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3 Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3
TITE TITE
Kamerukset Kamerukset
Ei naama jäädy enää Ei naama jäädy enää
Maailman nopeimmat mamuliinit Maailman nopeimmat mamuliinit
Tää on paras! Tää on paras!
Osui ja upposi Osui ja upposi
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
kissat kännissä kissat kännissä
Korvamato Korvamato
outoja leluja outoja leluja
Ikuinen Gehennan liekki Ikuinen Gehennan liekki
Tuosta yli Tuosta yli
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
kissepitse kissepitse
true love true love
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Tulivuorenpurkaussalama Tulivuorenpurkaussalama
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Täs pitää tietää toi sukelluspeli Täs pitää tietää toi sukelluspeli
 450 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.75 MB, 3 tiedostoa, 23.09.2025 17:01:31
[ + 2 | ]

Ilmastohuoli ja suvaitsevaisuus

[83240] [tiedosto_1.png] [0.6 MB] [596x881] [] []
tiedosto_1.png
[83239] [tiedosto_2.jpg] [0.03 MB] [680x655] [] []
tiedosto_2.jpg
[83238] [tiedosto_3.jpg] [0.11 MB] [945x1357] [] []
tiedosto_3.jpg

suvaitsevaisuus

(13)  · 

ilmasto

(42)
23.09.2025 17:53:22
#718375 [+3] Piilota Suosittele

Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että muiden on suvaittava vihreitä. Vihreiden ei tarvitse suvaita ketään tai mitään. Mistään turhasta ei nillitetä. Sekin tarkoittaa siis sitä, että vihreät saavat tehdä niin kuin haluaa, muut eivät.

23.09.2025 22:51:18
#718457 [+-] Piilota Suosittele

>>718398
Veikkaisin että se että jotain vitun paskaa moraaliposeerausta ku ollu +1c ja tuntuu "oudon lämpimältä" jotta pääsee itkee jotain paskaa.

23.09.2025 23:55:23
#718462 [+1] Piilota Suosittele

>>718398
Mitä vittua?

Jos lapissa on 1 aste lämmintä niin se on Kertun mielestä kummallisen lämmintä. Jotaki saatanan lumimyrskyäkö se ootti näkevänsä eilen?

24.09.2025 19:08:02
#718484 [+-] Piilota Suosittele

>>718460
Mitä nää selität :D? Tossa on toi kuva missä on että lapissa oli +1c. Jos sää oot +1c t-paidassa niin sitte sä oot, mutta ei se +1c ole "oudon lämmintä". Ja vaikka asun etelässä niin täällä ei oo kyllä ollu ku oisko jonku 5-7pv mitä se kesti ku tuli pikku-kesä että oli t-paita kelit. Nytki on alle 10c.

28.09.2025 02:39:56
#719136 [+-] Piilota Suosittele

>>719104
No jos uusmaa lasketaan pohjoisnavaks ni joo. Tännän oli kyllä yli 10c, mutta tollon ku postasin 7 aikaa illalla (tai jos tää luolaston kello nyt o oikees) 24.9 ni oli muistaakseni +8c.

[ 10 viestiä | ]