Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Korttiresepti Korttiresepti
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Kännimätöt Kännimätöt
Lihavauva Lihavauva
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
hot dog hot dog
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
mässyt mässyt
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Jäi kiinni Jäi kiinni
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
 848 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto
17.07.2024 21:08:15
[ + 1 | ]

Viimeeks söin aamulla, nyt illalla

[71921] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [1274x716] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(67)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)
18.07.2024 10:19:35
#635474 [+-] Piilota Suosittele

>>635473
No ei ole hirveästi ylipainoa. Ehkä vähän muttei läskistä voida puhua. Ja mikäli tuo on päivän ainoa lämmin ateria niin mietis nyt vähä itekki

18.07.2024 14:13:06 | 14:13:18
#635519 [+-] Piilota Suosittele

>>635498 Sellaisen asian äärellä kuin uusi asia jota et ole ennen ajatellut tai tuntenut tai lukenut mitään tietoa,

miten nakuhomo sä järkeilet? Teetkö joskus virhepäätelmiä/tekoja/tuntuuko väärältä?

18.07.2024 19:08:05
#635603 [+1] Piilota Suosittele

>>635519
Ei kiinnosta ajatella, tuntea tai lukea sun horinoita. Ei ole mitään tietoa, eikä ole kiinnostusta saada mitään tietoa. Yksinkertaisesti ei kiinnosta sun känniset horinat, noissa sun jutuissa ei ole mitään vitun järkeä. Opettele kommunikoimaan ihmisten kanssa, mene ulos joskus. Nyt on kesä, puhu ihmisille. Osaat sit jatkossa keskustella.

Mut älä mulle sit keskustele, ei vittu kiinnosta.

21.07.2024 11:34:32
#636283 [+-] Piilota Suosittele

>>636236
emmä tiiä. Noissa palkinnoissahan on se, ettei se peräaukon venyttelijä palkinto edes ollut alunperin slayjerin postaama. Slayjer alko vaan tekee sitä lauantaisin. Nyt rapunaama on ottanut sen itelleen ja julistelee että vain hänellä on lupa jaella tätä ;) Mul mielestä kuka tahansa voi tota käyttää, ei siihen oo mitään sääntöjä

[ 23 viestiä | ]