Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Bravuuri Bravuuri
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Grilli Grilli
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Nam Nam
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Taco-tiistai Taco-tiistai
Lihalaiva Lihalaiva
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Uunisafkaa Uunisafkaa
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
 848 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto
17.07.2024 21:08:15
[ + 1 | ]

Viimeeks söin aamulla, nyt illalla

[71921] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [1274x716] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(67)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)
18.07.2024 10:19:35
#635474 [+-] Piilota Suosittele

>>635473
No ei ole hirveästi ylipainoa. Ehkä vähän muttei läskistä voida puhua. Ja mikäli tuo on päivän ainoa lämmin ateria niin mietis nyt vähä itekki

18.07.2024 14:13:06 | 14:13:18
#635519 [+-] Piilota Suosittele

>>635498 Sellaisen asian äärellä kuin uusi asia jota et ole ennen ajatellut tai tuntenut tai lukenut mitään tietoa,

miten nakuhomo sä järkeilet? Teetkö joskus virhepäätelmiä/tekoja/tuntuuko väärältä?

18.07.2024 19:08:05
#635603 [+1] Piilota Suosittele

>>635519
Ei kiinnosta ajatella, tuntea tai lukea sun horinoita. Ei ole mitään tietoa, eikä ole kiinnostusta saada mitään tietoa. Yksinkertaisesti ei kiinnosta sun känniset horinat, noissa sun jutuissa ei ole mitään vitun järkeä. Opettele kommunikoimaan ihmisten kanssa, mene ulos joskus. Nyt on kesä, puhu ihmisille. Osaat sit jatkossa keskustella.

Mut älä mulle sit keskustele, ei vittu kiinnosta.

21.07.2024 11:34:32
#636283 [+-] Piilota Suosittele

>>636236
emmä tiiä. Noissa palkinnoissahan on se, ettei se peräaukon venyttelijä palkinto edes ollut alunperin slayjerin postaama. Slayjer alko vaan tekee sitä lauantaisin. Nyt rapunaama on ottanut sen itelleen ja julistelee että vain hänellä on lupa jaella tätä ;) Mul mielestä kuka tahansa voi tota käyttää, ei siihen oo mitään sääntöjä

[ 23 viestiä | ]