Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Naguligeitto Naguligeitto
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Koronamös Koronamös
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Runkkumatskua Runkkumatskua
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Pihvi Pihvi
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Iltasafkat Iltasafkat
Burgeri Burgeri
eväs eväs
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
 1 252 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.29 MB, 2 tiedostoa, 27.12.2018 22:24:34
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 27.12.2018.
👑 Katsotuin 27.12.2018.

Ruoke ploki

[22146] [maggara.jpg] [0.15 MB] [1032x768] [] []
maggara.jpg
[22145] [volmari.jpg] [0.14 MB] [1032x768] [] []
volmari.jpg

ruoka blogi

27.12.2018 22:26:25
#137899 [+-] Piilota Suosittele

Eli ekassa kuvassa perunamuusi (tein ite, haista vittu, hehe), makkara joka vähä hautautu tohon sipuliin.
Muusana @4evill teen sitte joskus jotain pastahommia mut jos paremman päälle teen ni heitän ylensä tuorepastaa, kermakastike ja kylmäsavulohi. Jätän pekonijuustomätöt esim. pizzapäälle.

Tokassa kuvassa jälkkärii jonka muusana toimi @Spikanor eli porkkana.

28.12.2018 14:35:51
#138061 [+-] Piilota Suosittele

138001

Lähinnä vinkkei, eli ideoita, ei "neuvoa". Osaan kyl tehä safkaa ku en oo enää mikää räkänokka. Mut se o et tulee tehtyy aika paljo samanlaista paskaa. Esim tossa jonkiaikaa sitte päälöi tyhjää ni menin selaa googlest jotai ruokaohjekirjaa joka oli tylsää paskaa mut vastaan tuli lasagne jota tein sitte eka kerra varmaa 10 vuotee ku sellasenki perus safka jotenki oli unohtanu et vois tehä.

29.12.2018 17:52:33
#138598 [+-] Piilota Suosittele

138494

Kyllä sitä nyt fassari vassaria kiristää. Teeppä joku kiva propagandakuva sieltä kammarin perukoilta ni näät sitte löytyykö muita fasisteja täältä.

30.12.2018 03:46:39
#138901 [+-] Piilota Suosittele

138891

En kyl sanois että toi makkara niin kauhee terveellistä on, tietty jos älykkyys on tasoa kengännumero ni voi kuvitella että vähä porkkanaa auttaa asiaan. Ei se mäkkäri ateriakaa sillä light-limulla terveelliseks muutu.

[ 11 viestiä | ]