Pitäisi kyllä nyt saada joku lanka että mitkä karjalanpiirakat on parhaita bendele. Välillä tulee ostettua hyviä, sitten taas välillä muistamattaan haksahtaa johonkin kuiviin mauttomiin niin harmittaa.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Kanapekonipasta pinaatilla
Työpaikan lounas
Tein ihan itte
Kenway päätti mitä syön
oli nälkä, ei oo enää
Jädeä
Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Patonkia (ciabatta) leipää
toisenlainen pitsa
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Kebab kermaperunoilla
Sour cream snack tortillat
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi