Aina vitusti keitettyä porkkanaa. Suomalaisin ruokatyyli ikinä ja aivan paska. Imelää huttua. Kukaan muu ei paistamatta koskisi paitsi ehkä venäläinen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Päivän safkat
Valupertin kunniaksi
Ostin uuden grillin saatana
Palapaistia
Uunisafkaa
Nuudelit fileepihvillä
Yö palaa
Pippuripihvi ja ranet
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am