Jotain suolasta vaan massuun. Olin kirjottamassa "paskapuhetta", mutta vesi jossa on niinkin vähän alkoholia, itseasiassa kuivattaa. Vissyä kouraan vaan kans.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Pihviä perunaa ja sipulia
Toimii
Sushi joo
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Spydäriä
Kaanin käsky
Time to ryyp and chew fish and chips!
mässyt
Nakkilinnoitus kebabsillalla
Tonnikalajuusto munakas
Master Chef Luolasto
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Nötköttiä leivän päälle
Ruoke ploki
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Herkkujen herkku
Spydäriä
juuh elikkäs aamupala
Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Soppamies
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta