Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
hämBööga hämBööga
Päivän safkat Päivän safkat
Lihan savustusta Lihan savustusta
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
nuudelipitsa nuudelipitsa
Runkkumatskua Runkkumatskua
Ruokea suatana Ruokea suatana
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Evöstä Evöstä
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Iltasafkat Iltasafkat
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
 772 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
18.06.2021 15:17:59
[ + 1 | ]

Kebab kermaperunoilla

[54600] [20210618_151635.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210618_151635.jpg

kebab

(59)  · 

kermaperunat

18.06.2021 15:20:30
#472879 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tämä korona alkaa olla rokotusten ja rajoitusten kautta selätetty, niin ei tarvitse vetää ravintolaruokaa styrox-kiposta.

18.06.2021 16:19:43
#472892 [+-] Piilota Suosittele

>>472889 Tää, vituttaa kun muutin niin ei ole täällä vittu yhtään niin hyvää pizzeriaa kuin yksi joka oli vanhassa kotikaupungissa ja joka ei laittanut niin saatanasti rasvaa pitsoihin tai mihinkään muuhunkaan

18.06.2021 20:36:31
#472976 [+-] Piilota Suosittele

Ei kuulu mun kebuun noi. Oikeestaan miltei aina otan iskenderin, koska en hirveesti tykkää ranskiksista ja riisiä ei viitti rilliltä ostaa...

[ 7 viestiä | ]