Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Makamös Makamös
Makaroonimössö Makaroonimössö
Aamupala saatana Aamupala saatana
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
nannaa nannaa
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Eväsleivät Eväsleivät
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Päivän safkat Päivän safkat
Iltapala Iltapala
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Rasvapalo Rasvapalo
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
 994 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]