Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

pizza pizza
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Noodlewich Noodlewich
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Päivän safkat Päivän safkat
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Läskisoosia Läskisoosia
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Päivän safkat Päivän safkat
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
 762 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]