Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Päivän safkat Päivän safkat
Chimichangas Chimichangas
Hyvät setit Hyvät setit
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Syömään Syömään
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
hyvä perse hyvä perse
aamupala aamupala
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
KATTI(LA) KATTI(LA)
nisti kys nisti kys
Läskeilyä Läskeilyä
Noodlewich Noodlewich
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Nakkiperunat Nakkiperunat
Läskeilyä Läskeilyä
 853 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.81 MB, 1 tiedosto
24.08.2024 02:26:29
[ + 0 | ]

Kanaffile spydöriä

[72742] [20240824_022405.jpg] [1.81 MB] [1856x4128] [] []
20240824_022405.jpg

kana

(136)  · 

pyttipannu

(7)  · 

herkku

(69)
24.08.2024 02:28:57
#643354 [+-] Piilota Suosittele

Pitäsnkai tuo hella siistiä mut tässä 8 tuntia autoa ajaneena mielenkiinto ei riitä mihinkää jote hellanputsaus nillittäjät voi painua vittuu...

24.08.2024 11:07:54
#643392 [+1] Piilota Suosittele

>>643354
hyi hyi! Ihan paskanen hella on, ei ole hygieniapassia nyt sinulla, ja kahvinkeitin on aivan paskainen. Onko tämä nyt sellainen sekakäyttäjä? Aivan varmasti päissään nytkin

25.08.2024 02:29:03
#643503 [+-] Piilota Suosittele

>>643392 tässä pari kertaa psykologilla käyneenä on todettu pojoja tarkkaavaisuushäiriön suuntaan... ja oikeissa töissä saanu vastuullee yhen vitun ukrainalaisen joka tössii kokoajan ni päivvät ollu niin vitu stressaavia ettei niiden jälkee oikee kykene migkää...

[ 11 viestiä | ]