Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
jäätelökesä jäätelökesä
Ruokea taas Ruokea taas
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Läskeilyä Läskeilyä
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Päivän safkat Päivän safkat
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Spydäriä Spydäriä
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Setit Setit
Eväsleivät Eväsleivät
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Ruokea suatana Ruokea suatana
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Perunamunakas Perunamunakas
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
 734 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto
05.10.2024 20:23:33
[ + 2 | ]

Päivän lautanen

[73749] [tiedosto.jpg] [0.44 MB] [2008x999] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

kana

(136)  · 

annos

(10)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)
05.10.2024 21:40:01 | 21:41:26
#651504 [+1] Piilota Suosittele

Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D

ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.

05.10.2024 23:38:12
#651536 [+1] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä sen mitä tuosta paskasta kuvasta näkee.

Mutte itse en käytä olutta ruokajuomana. En missään tilanteessa.

05.10.2024 23:40:34
#651539 [+-] Piilota Suosittele

>>651494
Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.

06.10.2024 08:51:49
#651574 [+-] Piilota Suosittele

>>651536
Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa

[ 18 viestiä | ]