Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 142 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
nuudelipitsa nuudelipitsa
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
pizza pizza
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Päivällinen Päivällinen
7/10 7/10
aamupala aamupala
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Yö palaa Yö palaa
Kännimätöt Kännimätöt
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
iltapalani iltapalani
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Päivän safkat Päivän safkat
Päivän safkat Päivän safkat
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
 735 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto
05.10.2024 20:23:33
[ + 2 | ]

Päivän lautanen

[73749] [tiedosto.jpg] [0.44 MB] [2008x999] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

kana

(136)  · 

annos

(10)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)
05.10.2024 21:40:01 | 21:41:26
#651504 [+1] Piilota Suosittele

Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D

ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.

05.10.2024 23:38:12
#651536 [+1] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä sen mitä tuosta paskasta kuvasta näkee.

Mutte itse en käytä olutta ruokajuomana. En missään tilanteessa.

05.10.2024 23:40:34
#651539 [+-] Piilota Suosittele

>>651494
Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.

06.10.2024 08:51:49
#651574 [+-] Piilota Suosittele

>>651536
Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa

[ 18 viestiä | ]