>>654144 Voisin suorittaa "baby showerin" kohtuusi. Jätä kasvatus minun huolekseni, opetan niistä rehtejä metsäläisiä, oikein kärtyjä ja vittumaisia, mutta rehtejä ihmisiä, juuri sellaisia mitä tämä maailma kaipaa.
>>654416 lapset olisi luultavasti autismin kirjolla.
Kukapa meistä ei olisi "autismin kirjoilla", se johtuu auringonvalon puutteesta näillä leveysasteilla. Suomalaiset katsovat liikaa ulkomaisia ohjelmia aurinkoisista maista ja saavat siitä sellaisen käsityksen, että jopa täällä pimeässä Pohjolassa ihmisten pitäisi olla yhtä iloisia ja ulospäin suuntautuneita, tai muuten he ovat autisteja.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Tomb of finlandin ruoka
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
hot dog
Burgerit omatekeminä
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa