Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
hot dog hot dog
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Kanaa Kanaa
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Ruoka blogii Ruoka blogii
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Hot dogs Hot dogs
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
jäätelökesä jäätelökesä
Naku pyys Naku pyys
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
kotipizza kotipizza
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
aamupala aamupala
 755 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
19.10.2024 13:33:38
[ + 3 | ]

Lihavauva

[74027] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [600x450] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)  · 

liha

(79)  · 

vauva

(114)  · 

baby

(15)  · 

meat

(6)
19.10.2024 16:04:50 | 16:05:12
#654092 [+1] Piilota Suosittele

Jalat ja kädet paistuu hyvin, pää ja vatsan sisälmys heitetään kompostiin kuitenkin, joten 👌🏾

19.10.2024 18:04:12
#654155 [+2] Piilota Suosittele

>>654150

Ei ole, mutta jos on joskus pakko osallistua sosiaalisen paineen takia >:3 Olis kiva viedä kakku raakana ja paistaa se yhtenä ohjelmanumerona :D

Ei jaksanut monistua, kun pennut pitäisi vielä kasvattaakin :3

20.10.2024 11:12:46
#654349 [+-] Piilota Suosittele

>>654144 Voisin suorittaa "baby showerin" kohtuusi. Jätä kasvatus minun huolekseni, opetan niistä rehtejä metsäläisiä, oikein kärtyjä ja vittumaisia, mutta rehtejä ihmisiä, juuri sellaisia mitä tämä maailma kaipaa.

22.10.2024 18:00:32
#654611 [+-] Piilota Suosittele

>>654416
lapset olisi luultavasti autismin kirjolla.

Kukapa meistä ei olisi "autismin kirjoilla", se johtuu auringonvalon puutteesta näillä leveysasteilla. Suomalaiset katsovat liikaa ulkomaisia ohjelmia aurinkoisista maista ja saavat siitä sellaisen käsityksen, että jopa täällä pimeässä Pohjolassa ihmisten pitäisi olla yhtä iloisia ja ulospäin suuntautuneita, tai muuten he ovat autisteja.

[ 9 viestiä | ]