Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
välipala välipala
Spydäriä Spydäriä
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Ruokea Ruokea
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Nälkä. Nälkä.
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
pitsa pitsa
Lihavauva Lihavauva
Pihvipäivä Pihvipäivä
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Kebab Kebab
 543 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
30.03.2025 03:04:39
[ + 0 | ]

Burgeri

[79647] [1000011833.jpg] [2.22 MB] [3060x4080] [] []
1000011833.jpg

burgeri

(7)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

hampurilainen

(74)  · 

köyhyys

(16)
30.03.2025 03:12:05
#689747 [+1] Piilota Suosittele

No varppiinsa on hyvää, mutta tuo sun mannetakkis ei kyllä herätä innostusta puhumattakaan epäilyttävän karvattomista sormista saati lyhyiksi leikatuista kynsistä ilman kynsilakkaa. Tosimiehet pukeutuu aina valkoiseen jos tiedät mitä tarkoitan.

30.03.2025 03:13:30
#689749 [+-] Piilota Suosittele

>>689742
Huhu on kyl hinnat kohillaa. Tääl o iha kunno burgeri mesta mistä saa kunno burgerin vaihtoehtoina 2x smash pihvi tai hiilillä grillattu iso medium naudanliha burgeri (saa myös kypsänä jos on vauvasuu). Ja hinta on siinä 11-13€ riippuen burgerista. Toki maito jää saamatta, mutta burgeri on helvetin hyvä ja täyttävä. Toinenkin iha hyvä burgeri mesta on melkee vieres mut sieltä ei saa mediumina ja burgerit on muutenkin ehkä karvan verra paskempia, en tajuu mite se pysyy pystys ku toine mesta samaa hintaa parempia burgereit.

30.03.2025 03:34:22
#689755 [+-] Piilota Suosittele

>>689754
Mjoo ei kumpikaa noista mun mestoissa yöllä oo auki. En kyl oikeestaa tiiä miks, veis varmaa 90% snägärin asiakkaista vaikka ottais 15€ burgerista klo 22.00 jälkee tms.

[ 13 viestiä | ]