Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 131 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
nuudeliresepti nuudeliresepti
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Makaroonimössö Makaroonimössö
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Iltapala Iltapala
Iltapala Iltapala
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
aamupala aamupala
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Lihalaiva Lihalaiva
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Uitmester Uitmester
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Homopata. Homopata.
Päivän kebu Päivän kebu
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]