Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kaarina Kaarina
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
Puolicamomersu Puolicamomersu
Abrahams Lincoln continental Abrahams Lincoln continental
hyvin toimii hyvin toimii
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
hurjasteli hurjasteli
otetaan huiput otetaan huiput
wee :*D wee :*D
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Sattumia Sattumia
Cat Camaro Cat Camaro
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
abc abc
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Kissan skyline Kissan skyline
auto tyttö auto tyttö
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
 399 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto
06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]