paska paska
Mayhem ei peruttu Mayhem ei peruttu
kelluvat pökäleet kelluvat pökäleet
hyviä jyviä hyviä jyviä
paahtoleivät paahtoleivät
söpö rakas söpö rakas
Uuspuritanismi Uuspuritanismi
vitun jonnet vitun jonnet
Keimolla tuli joulu jo marraskuussa 3 Keimolla tuli joulu jo marraskuussa 3
ei sit saatana ei sit saatana
anal only anal only
rehellinen duunari rehellinen duunari
läskipaska söi kaiken läskipaska söi kaiken
ihana nainen ihana nainen
Tämähän on likainen Tämähän on likainen
homosteluhousut homosteluhousut
ikävä äitiä ikävä äitiä
well hi diddlu ho well hi diddlu ho
Homomiekka! Homomiekka!
Gorlock The Destroyer Gorlock The Destroyer
Käyttöliittymäsuunnittelun huippu Käyttöliittymäsuunnittelun huippu
Varas Varas
DO IT FAGGOT! DO IT FAGGOT!
Onko valkoset tosiaan niin pahoja Onko valkoset tosiaan niin pahoja
 805 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 15:41:16
[ + 2 | ]

Parempi ihminen..

[58275] [20211109_143933.jpg] [0.05 MB] [672x856] [] []
20211109_143933.jpg

vasemmisto

(216)
09.11.2021 15:49:03
#514478 [+2] Piilota Suosittele

Lapsellinen provo yritys äärivassarilta. Anterollaki varmaan sanottavaa sananvapaudesta kuin persut käyttää sitä hyväksi omissaan argumenteissaan:

09.11.2021 16:23:08
#514489 [+1] Piilota Suosittele

Muslimien joukkomurhan toivominen < oman maan kansalaisen lapsen raiskauksen toivominen poliittisesta ideologiasta huolimatta. Tää on näitä moraali kysymyksiä jotka puuttuu norjan kaaleveilta. Onko missään sanottu että raiskatkaa vassarien lapset? Ei.. Selvästi tän kaltaset vain haluaa lietsoa polarisaatiota ja nerokkaasti kyllä toimivat ei siinä. Toivoisin että käyttäisivät energian johonki muuhun kuin poliittiseen välien lietsontaan.

09.11.2021 19:48:11
#514603 [+-] Piilota Suosittele

Oletteko te tosissanne ? ehkä yksi maailmanhistorian huonommista feikeistä kylttiteksteistä ja täällä porukka hyppii barrikaadeille ? siis huomaattehan te että a) tuo teksti on kirjoitettu fonteilla, esim. kaikki A-kirjaimet ovat jokaisest yksityiskohdasta identtiset b) tuo musta tekstin pohja ei edes seuraa sen oikean kyltin reunoja, vaan on vinossa, harmaa oikea kyltti näkyy reunoista c) tuo musta tekstin pohja peittää kyltin pitäjän sormet ... nyt oikeasti ...

[ 8 viestiä | ]