Kesämies hönö Kesämies hönö
Pyörällä iliman penkkiä Pyörällä iliman penkkiä
Hale & Pace - Infomercial Hale & Pace - Infomercial
Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua" Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua"
Kinder Maxi Kinder Maxi
Hörppistä Hörppistä
Tunne taulukko Tunne taulukko
Härmäläinen taistelulaji Härmäläinen taistelulaji
Raidetykki Raidetykki
Pieru mopoautossa Pieru mopoautossa
asiamies22 asiamies22
Böllöt Böllöt
Sipilä Sipilä
Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää
:D :D
Näin kehitettiin Paavo Pesusieni Näin kehitettiin Paavo Pesusieni
hehe hehe
Täyttä totta Täyttä totta
DJ Dooku Drops JEDI PARTY DJ Dooku Drops JEDI PARTY
Merirosvo kun naukkailee vähän rommia Merirosvo kun naukkailee vähän rommia
Nirksis narksis Nirksis narksis
Nauravat Nacit :D Nauravat Nacit :D
Uudet keinot Uudet keinot
Ari Kato (tik tok) Ari Kato (tik tok)
 1 393 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.11.2021 13:27:54
[ + 13 | ]
👑 Plussatuin 27.11.2021.

Haapasalon hatsapuri

[58943] [m_185584.png] [0.11 MB] [452x639] [] []
m_185584.png

hatsapuri

(16)
27.11.2021 23:40:06
#521505 [+-] Piilota Suosittele

Kieltämättä kokemus pakastepurista, vaikka sudinkin siihen voisulaa kuumennuksen jälkeen, herätti kysymyksen olisiko edes vastapaistettu tuote kaiken hypetyksen arvoinen. Hyvä jos kyllä, mutta jos ei niin enpä tästäkään yllättyisi.

28.11.2021 00:43:18
#521517 [+-] Piilota Suosittele

Seniorit meni ja osti hatsapurin pakkasesta. Sanoivat, että kyllä sen söi mutta oli yheksän euron kappalehinnalla täysin pieleen valittu se hinta.

28.11.2021 21:30:56
#521746 [+-] Piilota Suosittele

>>521505
Olihan se ihan hyvä, mutta en ole vielä pakastetta maistanut niin en voi verrata. Ei tosin kyllä 15 € arvonen lätty. Pysyttäydyn fetajuustokolmioissa, kun niihin saa klo 20:00 jälkeen -60% alennuksen.

[ 13 viestiä | ]