Aina tervetullut Aina tervetullut
Bongo Cat driftaa etusivulle Bongo Cat driftaa etusivulle
Aika inva! Aika inva!
Konna paljastui Konna paljastui
Joko Marutei Tsurunen on mainittu? Joko Marutei Tsurunen on mainittu?
metsämies metsämies
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
virgin egg king vs The Crepe Chad (incl. reference) virgin egg king vs The Crepe Chad (incl. reference)
Perkeleen katti Perkeleen katti
Kultaiset bongot Kultaiset bongot
10 different types of soup 10 different types of soup
Iceland cannot into hot perkele-room Iceland cannot into hot perkele-room
virgin whine vs Chad Reaction virgin whine vs Chad Reaction
Beta uprising Beta uprising
On tehtävä aikaa On tehtävä aikaa
Ebin maskotti Ebin maskotti
#honestmistake #honestmistake
Justiinsa Silleen Justiinsa Silleen
Fukkireta Fukkireta
muumit muumit
Viina kisse Viina kisse
23 vuotias zoomeri 23 vuotias zoomeri
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
Kalaa menossa Kalaa menossa
 352 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.64 MB, 1 tiedosto, 24.03.2026 16:59:28
[ + 4 - | ]

Woke trek

[86931] [702.mp4] [4.64 MB] [576x1024] [66.23s] [] []

star

(29)

trek

(13)

woke

(116)
24.03.2026 19:42:10 | 19:42:41
#744770 [+-] Piilota Suosittele

Star Trek on ollu alusta asti wokea. Ero nykyiseen on vain se, että sen ajan Trekit tehtiin sen ajan yleisölle.
Kattokaa kuinka progressiivisia me ollaan; meillä on naisia ja neekereitä täällä painelemassa nappuloita!

Ajan myötä siihen tuli lisää ja lisää tota paskaa esim. rotusekoittamista ja homoilua. Nyt sitä on niin paljon että alkuperäiset on verraten äärioikealla vaikka koko ohjelman "viesti" on alusta asti ollut liberaali utopia. Original Seriesissä oli 3 juutalaista pääosaa ja iso osa kirjoittajista oli juutalaisia.


Kattokaa Enterprisen pääpahis (neljäs kausi, se siellä Marsissa, ei ne Xindit) ja sanokaa että siinä ei ole minkäänlaista piiloviestintää.

24.03.2026 20:55:43
#744780 [+-] Piilota Suosittele

>>744770 Siinähän se tulikin, että vaikka kuinka olis ollu idea olla progressiivinen,
niin kyllä tämä veti todella lujaa mutkasta pihalle, koska kirjottajalle on
ollu tärkeämpi toteuttaa omia mielihaluja, kuin tuottaa sarjaa yleisölle.

Sama kävi star warssin acolyten kanssa, joka veti viimestä jo paskaksi avoimesti tunnustetusta
trilogiasta kunnolla yli.

24.03.2026 21:07:45
#744783 [+-] Piilota Suosittele

>>744780
Siis nimenomaan just yleisöä varten tota paskaa tehdään, ja ihan tarkoituksella. Siinä kohtaa tuli seinä vastaan kun yritettiin purra liian isoa palaa kerralla.

24.03.2026 21:19:39
#744787 [+-] Piilota Suosittele

>>744783 Kyllä on harhanen käsitys pitäny olla, jos kuvitteli noille olevan yleisöä.
Etenkin kun vastaavia floppeja tuli vasemmalta ja oikealta.
Acolyten jälkeen ei star trekillä ole selitysvaraa, että ei muka tiedetty tämän
olevan sellaista, joka ei kelpaa.

24.03.2026 21:45:40
#744790 [+-] Piilota Suosittele

>>744787 Kaikki tämmönenhän siis vaan puskee rajoja. Ens kerralla vähän vähemmän wokepaskaa, ja porukka hurraa että "woke is over" vaikka otettiin vaan vähän päältä pois.

24.03.2026 23:22:19
#744805 [+-] Piilota Suosittele

>>744787
Toi koko woke juttu on politisoitu täysin, sekä vaikka niillä oli alkuun ihan järkevä perusidea niin sitä wokea ruvettiin pakottamaan joka tuutista. Disneyt ja menkkarättejä miehille, Disneys Belleä esitti läski neekeri nainen ja ihan samanlailla sitä Englannin Boylea esitti myös neekerinainen, keskiajalla. Kuninkaallisena. Joooo.... :D

[ 8 viestiä | ]