Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Lihavauva Lihavauva
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Liekkilohta Liekkilohta
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Lattiapizza Lattiapizza
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Laihissalaatti Laihissalaatti
Tein ruokaa Tein ruokaa
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
 1 189 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
30.10.2018 01:20:05
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 30.10.2018.

Päivän safkat

[19942] [20181029_205642.jpg] [4.42 MB] [4128x3096] [] []
20181029_205642.jpg

30.10.2018 02:02:24
#115707 [+-] Piilota Suosittele

>>115697
Itse kaipaan peruskoulun hernekeittoa. Vihreää vettä jossa muutamia herneenkuoria ja isoja jauhelihakönttejä. Mutta niin perhanan hyvää.

30.10.2018 17:30:33
#115913 [+-] Piilota Suosittele

"Oho, puolee hintaa kinkkukiusaus. Säästö se on pieniki säästö"

"6 Lahden Panimon kesä_kalijaa? NO EI TUNNU MISSÄÄ, RAHAA ON!"

31.10.2018 08:11:13
#116082 [+-] Piilota Suosittele

115762


Meillä valtaosa oli ok, ja ei tai tossa kiusauksessakaan lähtökohtasesti vialla mtn, mutta en pidä siitä itse. Se haisee tosiaan oksennukselle omaan nenään; moni maitoa/juustoa sisältävä ruoka tuo saman efektin paria poikkeusta lukuunottamatta.

Tilliliha oli ihan: vitun hyvää. :D Toinen mitä kaipaan enkä oo onnistunut kopioimaan kotona.

[ 12 viestiä | ]