Meillä valtaosa oli ok, ja ei tai tossa kiusauksessakaan lähtökohtasesti vialla mtn, mutta en pidä siitä itse. Se haisee tosiaan oksennukselle omaan nenään; moni maitoa/juustoa sisältävä ruoka tuo saman efektin paria poikkeusta lukuunottamatta.
Tilliliha oli ihan: vitun hyvää. :D Toinen mitä kaipaan enkä oo onnistunut kopioimaan kotona.
[
12 viestiä
|
]
⭰
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Lihavauva
Sokkarin kebab
Liekkilohta
Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Maanantaina leivotaan
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
teimpähän tämmöstä lohilootaa
Lattiapizza
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Pihviä perunaa ja sipulia
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kanapekonipasta pinaatilla
Laihissalaatti
Tein ruokaa
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Bilteman 3e välipala
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am