Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 140 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Taco-tiistai Taco-tiistai
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Oujea Oujea
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Safkandeerosta Safkandeerosta
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Naku pyys Naku pyys
Makamös Makamös
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Päivän safkat Päivän safkat
 886 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.07 MB, 1 tiedosto
13.01.2019 13:10:31
[ + 3 | ]

Lasaknea :^)

[22843] [lasakne.jpg] [5.07 MB] [4128x3096] [] []
lasakne.jpg

lasagne

(13)  · 

ruoka

(404)
13.01.2019 13:18:44 | 13:18:58
#146193 [+-] Piilota Suosittele

146188

Huomasit väärin. Kerrokset pohjalta ylöspäin: jauhelihasoosia, pastaa, valkokastiketta, pastaa, jauhelihasoosia, pastaa, valkokastiketta + extra juustoa.

13.01.2019 13:21:01
#146195 [+-] Piilota Suosittele

146194

Kyllä, mietin itseasiassa jos ois raastanu vähän porkkanaa jauhelihan sekaan ku se o iha ok mut totesin että nautin mielummin raakana.

[ 6 viestiä | ]