Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Makaroonimössö Makaroonimössö
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Pizzaa Pizzaa
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
nuudeliresepti nuudeliresepti
Päivän safkat Päivän safkat
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Nacho pelti Nacho pelti
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Ramsay Ramsay
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Dodii Dodii
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
 864 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]