Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
alaston kokki alaston kokki
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Hyvät setit Hyvät setit
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Evöstä Evöstä
Palapaistia Palapaistia
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Jäi kiinni Jäi kiinni
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Evästä Evästä
Hot dogs Hot dogs
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Bravuuri Bravuuri
kotipizza kotipizza
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Chimichangas Chimichangas
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Spydäriä Spydäriä
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
 906 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.08.2019 14:55:38
[ + 2 | ]

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta

[33848] [20190830_145311.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190830_145311.jpg

kanakebab

 · 

juuh elikkäs

(71)
30.08.2019 17:41:43
#241643 [+-] Piilota Suosittele

>>241640
Runkkaaminen on terveellistä.

Niinhän ne sanoo. Sanovat myös että parisuhde on terveellistä.

nyt lentää sperma

En tarvinnut tätä informaatiota. Noh, onhan se kivempaa että se sperma lentää naisen sisään. Vaikka korvaan. Onhan niillä aukkoja.

30.08.2019 22:05:59
#241738 [+-] Piilota Suosittele

>>241589 Iha jees/5, toi valkonen mähnä sopi aika hyvin ransujen dipiks. Punasipulitki oli tuoreita eikä liian vahvoja eikä sellasia vehkeeltä maistuvia tummuneita vanhoja paskoja.

31.08.2019 10:56:39
#241873 [+-] Piilota Suosittele

>>241738
Sipulit? Aah joo, itse en niistä perusta. Enkä jalapenoista, oliiveista tai fetajuustosta, vaikka joskus kelpaavat, mutta salaatti kebabin ja ranskisten kanssa on hyvää.

[ 15 viestiä | ]