Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hyvät setit Hyvät setit
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Pizzaa Pizzaa
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Taco-tiistai Taco-tiistai
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Bitch'n good! Bitch'n good!
Dodii Dodii
Läskisoosia Läskisoosia
Läskeilyä Läskeilyä
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Nistipata Nistipata
Ime sitä Ime sitä
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Nälkä. Nälkä.
Oujea Oujea
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
 904 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.08.2019 14:55:38
[ + 2 | ]

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta

[33848] [20190830_145311.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190830_145311.jpg

kanakebab

 · 

juuh elikkäs

(71)
30.08.2019 17:41:43
#241643 [+-] Piilota Suosittele

>>241640
Runkkaaminen on terveellistä.

Niinhän ne sanoo. Sanovat myös että parisuhde on terveellistä.

nyt lentää sperma

En tarvinnut tätä informaatiota. Noh, onhan se kivempaa että se sperma lentää naisen sisään. Vaikka korvaan. Onhan niillä aukkoja.

30.08.2019 22:05:59
#241738 [+-] Piilota Suosittele

>>241589 Iha jees/5, toi valkonen mähnä sopi aika hyvin ransujen dipiks. Punasipulitki oli tuoreita eikä liian vahvoja eikä sellasia vehkeeltä maistuvia tummuneita vanhoja paskoja.

31.08.2019 10:56:39
#241873 [+-] Piilota Suosittele

>>241738
Sipulit? Aah joo, itse en niistä perusta. Enkä jalapenoista, oliiveista tai fetajuustosta, vaikka joskus kelpaavat, mutta salaatti kebabin ja ranskisten kanssa on hyvää.

[ 15 viestiä | ]