Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin. En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä. Winter Tacot oli hyviä.
Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin
Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
kuosipala
Nötköttiä leivän päälle
Patonkia (ciabatta) leipää
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Nakkiperunat
Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Pekonikanaa saatana
Kännimätöt
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Lohi ja rehut
Perunamunakas
Juuh elikkäs, aamupala
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.