Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
kuosipala kuosipala
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Nakkiperunat Nakkiperunat
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kännimätöt Kännimätöt
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Perunamunakas Perunamunakas
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Läskeilyä Läskeilyä
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Lihamakkara Lihamakkara
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
 931 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 16:39:41
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 25.02.2021.

Juuh elikkäs, tacotorstai

[51994] [tiedosto.jpg] [2.35 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

taco

(19)  · 

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

salsa

 · 

kämy

25.02.2021 19:02:31
#441992 [+-] Piilota Suosittele

Missä liha? Söisin kuitenkin. Sitte ku lasketaan noi kaljat ja covid-rokotteet tosta sivusta ni nälkäki lähtee.

26.02.2021 23:27:12
#442340 [+-] Piilota Suosittele

Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin.
En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä.
Winter Tacot oli hyviä.

28.02.2021 15:51:34
#443054 [+-] Piilota Suosittele

>>441940
>>441992
>>442340
Uskokaa tai älkää, mutta se on tuoresalsan alla.

Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin

Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.

[ 6 viestiä | ]