Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebab Kebab
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Taco-tiistai Taco-tiistai
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Päivän kebu Päivän kebu
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Jäi kiinni Jäi kiinni
Naku pyys Naku pyys
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Päivän lautanen Päivän lautanen
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
 838 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
23.06.2021 19:22:56
[ + 6 | ]

Päivän safkat

[54723] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [567x756] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
23.06.2021 19:28:00 | 19:29:17
#474414 [+-] Piilota Suosittele

Mitäs tossa on?
Ribsiä ja... Lankkupihviä?
Mitä tulee soosiksi? Mitä kaverina lautasella?
Onko kullitötö seuralaisena?
Mitä viiniä juotte?
Koska seksiä?

Vai onko kaikki väärin eli oot muijan kanssa grillaamassa?

23.06.2021 19:59:39
#474431 [+-] Piilota Suosittele

>>474429
Voi, kun pienellä on taas paha olla.
Pyydä volmista keittämään sinulle kupillinen kamomillateetä ja menkää lusikkaan sille itsemurhan tehneen isäsi sinulle perinnöksi jättämään paskaiselle sohvalle keksimään uusia solvauksia.

23.06.2021 21:20:46
#474508 [+-] Piilota Suosittele

>>474499
Taitaa taas sinulle tulla kunniamaininta peräaukon levittelijänä ja sekös sinua harmittaa.

Muista taas itkeä etusivulla minun nimellä ja osoitteella.
Et kuitenkaan muuhun pysty.
Vituttaisi minuakin.

[ 13 viestiä | ]