Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Ruoke ploki Ruoke ploki
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Läskisoosia Läskisoosia
Kebab Kebab
Päivän safkat Päivän safkat
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Naku annos Naku annos
Korttiresepti Korttiresepti
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
 825 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto
24.07.2021 15:40:36
[ + 3 | ]

Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko

[55395] [20210724_144037.jpg] [2.09 MB] [3000x4000] [] []
20210724_144037.jpg

26.07.2021 09:58:38 | 09:59:32
#483931 [+-] Piilota Suosittele

>>483615
>>483623
Mä en tosiaan ymmärrä tuota joidenkin ihmisten vaatimusta siitä että perunalaatikko pitää kypsentää mössöksi, IMHO paras suutuntuma tulee kun kypsentää rauhassa 175c pari tuntia uunin alaosassa, laittaa lämmöt pois ja antaa hautua rauhassa loppuun.
Näin saa melkein kaiken perunasta palsternakan kautta bataattiin samassa astiassa sopivan kypsäksi niin että mikään ei rusahtele hampaissa tai mene mössöksi. Ihan protip jos tykkää pata- ja laatikkoruuista.

Mitä makuun tulee niin perunaa, porkkanaa, ruskistettua sipulia, hollantilaista tryffelijuustoa ja kunnon palvikinkun känttypala, munakerma päälle ja uuniin.
Kokki saa mokata pahasti ennenkuin noilla värkeillä huonoa ruokaa tekee. :)

31.07.2021 09:26:54
#485215 [+-] Piilota Suosittele

>>483952
Sellainen rapee paksu juustokuori?
Koitappa seuraavalla kertaa ripotella vähän korppujauhoja laatikon ja juuston väliin, estää juustoa sekoittumasta loodan nesteisiin niin siitä tulee oikeen sellanen kansi siihen päälle.

01.08.2021 22:15:56
#485632 [+-] Piilota Suosittele

>>485215
Täytyypi koittaa. Nyt on ollut niin kiireinen ja nälkäinen päivä että syön juuri eineslaatikkoa. Kohta varmaan menee toinen ja leipää, mutta hyvä vinkki ♥

[ 6 viestiä | ]