Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kotipizza kotipizza
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Chimichangas Chimichangas
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Nacho pelti Nacho pelti
Risteilymätöt Risteilymätöt
Makamös Makamös
Eväsleivät Eväsleivät
Palapaistia Palapaistia
Leipäkakku Leipäkakku
evästä evästä
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
hot dog hot dog
Päivän safkat Päivän safkat
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
 765 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]