Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

nuudelipitsa nuudelipitsa
Jäi kiinni Jäi kiinni
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
pitsa pitsa
Mässy leivät Mässy leivät
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Ruoka blogii Ruoka blogii
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Sörsselssön Sörsselssön
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Känni spaghetti Känni spaghetti
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
 888 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto
14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]