Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Bitch'n good! Bitch'n good!
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Päivän safkat Päivän safkat
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Eväsleivät Eväsleivät
Läskisoosia Läskisoosia
Päivän safkat Päivän safkat
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Nistipata Nistipata
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Kaanin käsky Kaanin käsky
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Tein ruokaa Tein ruokaa
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
 945 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
14.04.2022 14:42:00
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2022.

Ostin uuden grillin saatana

[63640] [tiedosto.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
14.04.2022 17:18:58
#563160 [+-] Piilota Suosittele

No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.

14.04.2022 19:15:21
#563198 [+-] Piilota Suosittele

Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.

Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.

15.04.2022 09:49:00
#563401 [+-] Piilota Suosittele

>>563230

Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.

Sääntö on, että vie ja tuo.

[ 10 viestiä | ]