Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
pojan täyttö pojan täyttö
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Nam nam! Nam nam!
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Palasta Palasta
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Bon apetit Bon apetit
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Lattiapizza Lattiapizza
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Magaronimess Magaronimess
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
 1 367 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]