Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
damn that's a bread damn that's a bread
Iltapala Iltapala
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Bon apetit Bon apetit
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Jotai homostelua Jotai homostelua
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Päivällinen Päivällinen
Jädeä Jädeä
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Lasagne Lasagne
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Sushi joo Sushi joo
Lihamakkara Lihamakkara
Setit Setit
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Läskisoosia Läskisoosia
 668 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.02 MB, 1 tiedosto
07.01.2025 04:57:26
[ + 1 | ]

Papuja ja rapuja

[76764] [20250107_035507.jpg] [3.02 MB] [2322x4128] [] []
20250107_035507.jpg

katkarapu

(10)  · 

palko

 · 

papu

(5)  · 

nuudelit

 · 

soppa

(12)  · 

chili

(21)  · 

tulinen

(7)  · 

keitto

(24)
07.01.2025 05:38:00
#671895 [+-] Piilota Suosittele

Katkarapu on vittumainen eines käyttää kun tuoreena parhaimillaa ja ei ny jatkuvasti jaksa kauppaa raahautua ellei kaljaa ole hakemassa.

07.01.2025 19:56:46
#671972 [+-] Piilota Suosittele

>>671894
>>671896
Varsinkin Soban nuudelit tai ne Korealaiset avaa röörit, niissä on hippasen enemmän sekä tulisempaa chiliä kuin mama's nuudeleissa. Toki ne Mamat on ihan ok, esimerkiks töissä mulla on aina 1 iso ja 1 pieni paketti josta saa päivän safkan jos eväät unohtu kotiin taikka niitä ei ollut/ei kerennyt tehdä.

Sitte jos haluaa ruokaa tehdä niin löytyy myös erikseen paisto sekä keittonuudeleita. Itse tykkään roiskia pakastevihanneksia, nuudeleita sekä vaikka vikat lihapullat yms sekaan ja siitä sellanen hässäkkä. Vihannesosastolta vois mättää vaikka mitä mukaan, mutten viittis ostaa sellasta 50cm pitkää purjoa nuudeleiden takia

[ 8 viestiä | ]