Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Eikun syömään! Eikun syömään!
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Viis töistä Viis töistä
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Päivän safkat Päivän safkat
Sapuskaa Sapuskaa
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Nistipata Nistipata
 702 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
23.01.2025 16:36:18
[ + 0 | ]

Astetta isommat bullad

[77279] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1616x1026] [] []
tiedosto.jpg

lihapullat

(5)  · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

muusi

(6)
23.01.2025 16:54:43
#675368 [+1] Piilota Suosittele

>>675367
Juurikin äss-market. Toinen vaihtoehto ois ollu mangokanaa mutta lihapullat houkutteli enemmän. Toi on siis ihan saatanallinen annos, ei mahtunut kuin 4 pullaa tohon kippoon muusin kera

23.01.2025 16:59:52 | 17:00:23
#675370 [+1] Piilota Suosittele

>>675369
No joo, toi tuli maksaa mulle 9 euroa muttei se ihan älytön ole kun harvemmin käy tiskillä. Maku on hyvä, pippuria ei ole liikaa mutta se maistuu pullissa.

@valupertti ens työmaalla etit lähimmän ääs-marketin ja ostat tollaset

23.01.2025 21:51:06 | 21:52:53
#675434 [+1] Piilota Suosittele

>>675429
>>675417
Sanoisin että noi on parempia kuin ikean tai bilteman lihapullat, vaikka niissäkään ei varsinaisesti mitään vikaa ole. Halvemmalla tehdään vain yksinkertaisempaa, sekä aika pieniä palluroita nekin on. Noi 4 lihapullaa tossa mun annoksessa painoi nimitäin 350g kastikkeen kanssa. Mitään muuta ei tänään tarvi sit syödä

23.01.2025 22:38:09
#675445 [+-] Piilota Suosittele

Tampereen lihajaloste tekee parhaat makkarat, eikä siinä kaikki, se tehtaanmyymälä tuli tunnetuks siitä joskus 2000-luvun alussa et se toimi ruokapaikkana josta sai jättilihapullia. Muistaani ensimmäiset versiot oli normaali ja aurajuusto pulla. Ne oli kyllä silloin vielä isompi mitä nykyää kaupassa myydään.

24.01.2025 22:33:36
#675769 [+-] Piilota Suosittele

>>675760
Jep, vaikka lihatiski on vähän kallis mutta usein tarjonta on los buenos. Siel on lohta, kanaa mangokastikkees, mustaa makkaraa, joskus karjalanpaistia, aivan kaikkea sekä lisukkeisiin on panostettu paljon. Kermaperunoita, valkosipuliperunoita, muusia, eri salaatteja sekä ties mitä. Se aina houkuttaa vähän kurkkimaan että mitäs kaikkea tuolla olisi vaikken mitään ostakkaan ^^

Sit näin lihabullad :O
Ostin <.< (ja tosiaan, siis noi oli järkyttävän kokosia.. Pelkästään 4 pullaa ja muusi eikä enempää tarvinu syödä. Sanoisin että jos kinder muna ois kokonaan pyöreä niin sen kokosia. Hyviä oli, suosittele. Ihan 4/5 annos. Ainoastaan ravintolassa Viron wanhassa kaupungissa olen saanut parempia, mut ne sit oli tosin kalliimpia koska ravintola)

[ 14 viestiä | ]