Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kaanin käsky Kaanin käsky
MMMmmmm... MMMmmmm...
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
välipala välipala
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Risteilymätöt Risteilymätöt
Safkandeerosta Safkandeerosta
Lihalaiva Lihalaiva
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
>börde spargel :D >börde spargel :D
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Iltasafkat Iltasafkat
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
pojan täyttö pojan täyttö
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
 504 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.43 MB, 1 tiedosto, 28.11.2025 21:34:35
[ + 2 | ]

Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella

[84730] [1000000749.jpg] [2.43 MB] [3072x4096] [] []
1000000749.jpg

ruoka

(404)  · 

viini

(42)
28.11.2025 21:49:49
#728726 [+-] Piilota Suosittele

Maksapihvit on muuten ihan hyviä, mutta itsellä huonoja muistoja siitä armeijasta. Oli loppuajan kuntotestit, ja oli niinkin hyvin suuniteltu hommat, että ruokailun jälkeen, mikä sisälsi maksapihvejä oli cooperin testi. Yritä nyt siinä sitten juosta jotain coopperia kun vatsa täys maksapihviä :D

28.11.2025 22:08:04 | 22:09:42
#728729 [+-] Piilota Suosittele

>>728724
Ihan ok, puolet kastikkeeseen ja loput kokin marinointiin.
>>728725
>>728726

Redusoitu punaviinikastike on tos avainasemassa, se leikkaa naudanmaksastakin sitä maksan makua.

Lisäkkeeksi tosiaan vaan höyrytettyjä pottuja, ne rasittaa sit sen punkkukastikkeen makua.
BTW: kannattaa rapulientä laittaa lihaliemen sijaan. Tiedän, maksaa ja mereneläviä.. Mut se toimii.

28.11.2025 22:17:11
#728734 [+-] Piilota Suosittele

>>728729
Faija oli, sekä edelleen vanhoilla päivillään on metsästäjä joten maksapihvit tuli todella tutuiks. Ehkä sitä on syötetty liikaa, jonka jälkeen meni maku. Toki, siis terveellisiä pihvejä noi on sekä varmasti maistuu jos ei liikaa ole noita saanut. Potut, taikka pottumuusi on noiden kanssa vakio. Rapulientä en oo kokeillu noiden kanssa, mut toki jos sulle toimii niin los buenos

28.11.2025 23:23:15
#728758 [+-] Piilota Suosittele

>>728734
Mä tiedän, meikäkin maistaa sen 'yököttävän' maun maksassa, mut rapeaksi paistaminen, kevyt tulisuus ja kermainen punaviinikastike peittää sen kokonaan.

Nyt pitäs olla joku pikkuskidi tai teini testaas et onko toi oikeesti ihmisten ruokaa.

28.11.2025 23:37:38
#728759 [+-] Piilota Suosittele

>>728758
Juu, pienenä puoliks pakkosyötettiin jopa sitä "kuutiomaksaa" eli hirven maksaa paloteltuna ja paistettuna. Meni niin maku myös maksapihveihin etten halunnut enää syödä maksaa missään muussa versiossa kuin saarioisten maksalaatikkona.

Mut nyt joo, kun aikaa on mennyt vuosia ja vuosia niin ehkä voisin uskaltaa uudestaan. Sekä varsinkin joo, mikäli se on maustettu kunnolla niin se ehkä vois houkutella enemmän.

29.11.2025 11:39:05
#728796 [+-] Piilota Suosittele

Maksastakin saa paskaa, jos sen keittää. Vanha ala-asteen keittäjä oli sellanen sadisti, että se aina keitti maksan eka ennenku siitä tehtiin kastike/pihvejä. Oli pihveissä vähän sattumia joukossa... Ja kananmuniakin se Mengelen sukulainen keitti niin kauan, että keltuainen muuttu kivikovaksi viheriäiseksi. Onneks tillilima oli hyvää...

30.11.2025 16:06:43 | 16:06:59
#729042 [+-] Piilota Suosittele

Tästä kuvasta ei voi haistaa pihviä ja perunoita, mutta tästä kuvasta voi haistaa vuokralla asumisen.

[ 12 viestiä | ]