Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 140 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

grillikesä part.2 grillikesä part.2
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
pitsa pitsa
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Ruokea suatana Ruokea suatana
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Hyvät setit Hyvät setit
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
savuahvenoita savuahvenoita
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
KATTI(LA) KATTI(LA)
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
@-
 756 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.23 MB, 1 tiedosto
08.07.2019 23:39:23
[ + 2 | ]

Nälkä.

[31805] [tiedosto.jpg] [4.23 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

kanaa

(8)  · 

kokista

09.07.2019 11:21:45
#223871 [+-] Piilota Suosittele

eikä tärähtänyt yhtään

Tärähti. Sillä ei näissä kuvissa ole merkitystä.
Kaksi koipea kanaa ja muutama pottu

Halpa ja helppo ruoka. Koivet ovat tonnikalan, perunoiden, ja muiden budjettiruokien parhaasta päästä.

09.07.2019 14:51:02
#223980 [+-] Piilota Suosittele

223974

Sen takia niitä ei siis paljoa näy?


Ymmärrän kyllä huumoriarvon. Onko uutta sisältöä? Tilasin mielestäni jo s200 kanavan kanssa.

09.07.2019 15:27:59 | 15:30:07
#223988 [+-] Piilota Suosittele

223983

Se kanava suljettiin. Muuttaako välimerkki sen erilaiseks?

e:n kyllä ymmärrä musiikin takia sulkemista, kun porukka postailee ihan spontaanisti tunnetuimpia biisejä sinne omalla nimellään.

[ 6 viestiä | ]